Buskagitasjon - baksnakk, sladder og rykter

Heile denna bloggen er eigentleg berre eit stort omsorgsprosjekt. Sladder er jo eit sosialt glidemiddel. Du skal ikkje tolka buskagitasjonen som reint kjerringprat. For ei tid tilbake, kunne Dagbladet melda at Menn elsker sladder. Her er det altså ope for alle.

torsdag 20. januar 2005

Om andre sine bloggar

Her har eg samla nokon eksempel på ting andre har gjort. Nokon held fokus på innhald og andre konsentrerer seg om utsjånad.

Folk eg kjenner:
Dogagon
Eyja
gnagsaar
Min eigen tekniske blogg
Hinstefjord
Håvardmål
Barsjef
Lotte på Spymac
Lotte sitt Space
Major Parkinson
Smooke

Folk eg ikkje kjenner:
tankar frå varanger
Linda Elises tanker.
finnes finn?
Moonlight Tenshi (Obs! Lyd!)
A Mindless Creation Of Monotony Passing Drivel
Blogg og bibliotek
Maris blogg

Andre ting:
Blogarama.com
Blogdigger
blogs.feedster.com
Årets ord

..eg kunne så klart holdt på i det uendelege. I følge Programmer.no kjem det ein ny blogg kvart 5,8 sekund.. Det er ferre sekund det, enn eg brukar på å laga ei ny lenke i lista her...

1 Comments:

Legg inn en kommentar

<< Home