Buskagitasjon - baksnakk, sladder og rykter

Heile denna bloggen er eigentleg berre eit stort omsorgsprosjekt. Sladder er jo eit sosialt glidemiddel. Du skal ikkje tolka buskagitasjonen som reint kjerringprat. For ei tid tilbake, kunne Dagbladet melda at Menn elsker sladder. Her er det altså ope for alle.

onsdag 19. januar 2005

Biltju frå O.?



Klikk her for å lesa artikkelen.

Er 24-åringan frå O.?
Eg hørte rykter om det, ser du...

"Etterpå skulle jeg selge den videre for 10.000 kroner, men jeg fikk aldri de pengene. Jeg fikk heller ikke noe fra han som eide bilen, sa 24-åringen"

Neppe!
Eg trur meir på:

"Ettepå sku eg lixom sellan for TI TUSEN då, men eg fikk jo aldri di pengane... :( Eg fikk ikkje ein gang noe fra han så eigde han, sa 24-åringen"

Eller?

1 Comments:

  • At 19 januar, 2005 19:54, Blogger Hemoxp said…

    Qlt!
    Bra greier!
    Spekulasjon og synsing. Akkurat det buskagitasjonen handle om ;-)

    Eg kjenne ein som køyre BMW, men han bur i Haugesund...

     

Legg inn en kommentar

<< Home